3 tipy na zdravé večeře + bonusový dezert

0

Mnoho lidí dělá tu chybu, že se večer bojí najíst, protože mají dojem, že by to kazilo jejich snahu zhubnout. Nejíst večer je úplně stejná chyba, jako vynechávat snídani. Důvod, proč člověk nehubne, je ten, že hladoví, šidí své tělo o nutričně vyváženou stravu, a to si pak v záchvatu paniky ukládá do zásob na horší časy.

Večeře jsou důležité, dokonce si můžete dopřát i nějaký ten dezert, který není ovšem plný sacharidů. Večer je vhodné zaměřit se na příjem bílkovin, stejně tak i pohár či dezert by měl splňovat tyto podmínky, ale více se dozvíte v článku. Jako bonus vám prozradíme i výtečný dezert, který si můžete dát po dobré a zdravé večeři. Díky tomu vás nebudou honit roupy a nebudete mít nutkání vyjídat lednici.

Tuňákový salát

Výtečnou a rychlou večeří je tuňákový salát. Potřebovat budete tuňáka v plechovce, vařenou quinou (půl šálku), 1 vejce na tvrdo, dvě kyselé okurky, zeleninu dle libosti (salátová okurka, paprika, rajče, ředkvičky) apod. Všechny ingredience smíchejte, pokapejte citronovou šťávou, osolte dle chuti a nakonec ozdobte pár plátky avokáda.

Pečený losos s koprem

Plátky lososa pokapejte citronem, jemně osolte, opepřete, posypte koprem a zabalte do alobalu. Pečte asi 15 minut, poté vyjměte z trouby, opatrně odbalte z alobalu a podávejte se zeleninou a jogurtovým dipem: bílý jogurt, česneková sůl, pár kapek olivového oleje a špetka kopru.

Pečená kuřecí prsíčka s ořechy a semínky

Pečená kuřecí prsíčka si můžete připravit pokaždé jinak, díky koření a bylinek. Po upečení vyjměte z trouby, nakrájejte na plátky, rozmístěte na talíř listovou zeleninu, přidejte plátky kuřete a posypte semínky a oříšky. Ořechů stačí tak 8 až 10 kousků – jsou to sice zdravé tuky, ale přeci jen tuky. Se semínky tolik šetřit nemusíte.

Večerní dezert

  • Tvaroh nebo bílý jogurt
  • Polévková lžíce proteinu (jakákoliv příchuť: banán, čokoláda, vanilka)
  • Semínka nebo kokos
  • Skořice

Budete-li používat tvaroh, přidejte i trochu vody nebo mléka, aby nebyl tak suchý. Dále přidejte protein a rozmíchejte. Krém vložte do mističky, posypte skořicí, přidejte opět krém a posypte kokosem nebo semínky. Nechte si chutnat.

3 tipy na zdravé večeře + bonusový dezert
Share.

About Author

Mezi můj největší koníček, který mi zabírá většinu času, patří psaní článků. Ale protože je potřeba i trochu žít mimo domov věnuji se 4x týdně sportovním aktivitám. O víkendu ráda odpočívám u kreativního tvoření a vymýšlím ruční dekorace.

Leave A Reply