Jak být štíhlá a zdravá

0

Zapomeňte na fotky hubených modelek, které snědí jedno jablko denně, aby se vydařila kolekce plavek! Touha být štíhlá by neměla být hnána pouze motivací vypadat krásně za každou cenu! Být štíhlá a zdravá by se mělo stát vaší prioritou. Držet nesmyslené a zdraví ohrožující diety vám sice pomůže k vysněné postavě nebo se jí alespoň částečně přiblížit, ale jaká je pak cena? Zaplatit za úžasnou figuru do plavek svým vlastním zdravím by byla příliš vysoká cena a navíc hrozí rozhození metabolismu.shutterstock_113784970

Hubnout jedině zdravě a promyšleně

Takové hubnutí je pak velmi často doprovázeno jojo efektem a při přechodu na stravu, jak jste zvyklé, se ztracená kila vrátí zpátky a k tomu ještě přiskočí i něco navíc. Je potřeba se zamyslet nad tím, jak dlouho jsme jedli nezdravě a kolik času jsme trávili tím, že jsme si pěstovali sádlo. Počítejte s tím, že to co jste si pěstovali léta, nezhubnete za jeden měsíc. Ne, že by to nebylo možné. Jistě, že to možné je, ale rozhodně ne zdravou cestou. Pokud se navíc snažíte zhubnout více než 15kg počítejte s tím, že u rychlého úbytku váhy nestačí reagovat vaše pokožka a bude vám viset v místech, jako jsou bříško, paže, stehna. Hubnout se musí postupně, správně a nejlépe trvale.

Změna životního stylu začíná v hlavě

To znamená udělat si především pořádek v hlavě a změnit celkový dosavadní životní styl. Je jedno, jaký styl si zvolíte, pokud bude zdravý, ale rozhodně k úpravě jídelníčku nezapomínejte přidat pohybovou aktivitu. Ze začátku se važte tak 1x za měsíc i přesto, že vás to bude lákat lézt na váhu. Pokud začnete jíst zdravě a do toho ještě i cvičit, vaše tuky se začnou měnit na svaly. Na váze tedy nemusíte závratně ubírat, ale poznáte to na oblečení. Mnohem lepší je měření a k tomu vám postačí i obyčejný krejčovský metr, který doma máte. Zapište si míry a pak už kontrolujte výsledky. Nenechte se odradit tím, že to jde pomalu. Tělo může být zmatené a chvíli potrvá, než přijme nové změny. Nikdy se už však nevracejte k nezdravému životnímu stylu, který vedl k nabírání tělesné hmotnosti.

Share.

About Author

Mezi můj největší koníček, který mi zabírá většinu času, patří psaní článků. Ale protože je potřeba i trochu žít mimo domov věnuji se 4x týdně sportovním aktivitám. O víkendu ráda odpočívám u kreativního tvoření a vymýšlím ruční dekorace.

Leave A Reply