Obratel za obratlem pro správné držení těla

0

Páteř je jednou z nejdůležitějších opor těla . Pokládáme za samozřejmé , že nám slouží , ale stále více lidí si stěžuje na bolesti zad . Stačí pár opatření , abyste vůbec nemuseli trpět tímto lidovým onemocněním . Máme tu pro Vás pár jednoduchých cviků .

Co kdyby ode dneška začal váš budík pro dobro věci zvonit o trochu dříve ? Hupněte do nového dne s rozcvičkou .

fitness

1. cvičení :

Narovnejte se v posteli co nejvíce. Ruce natáhněte podél hlavy co nejdále dozadu , nohy co nejvíce dopředu. I prsty nohou přitom tlačte dopředu.

Nyní natáhněte pravou ruku a levou nohu , pak levou ruku a pravou nohu . Pravidelně dýchejte . Při natažení vydechujte .

Tyto napřímení po probuzení 3 – krát zopakujte .

2. cvičení :

Lehněte si na záda . Nohy skrčte v kolenou a najednou je ukládejte střídavě vpravo a vlevo. Můžete také zapojit ruce s pažemi a nohama cvičte příčně : paže ukládejte doprava , nohy doleva a naopak . Paže zvedejte v přibližně 45 – stupňovém úhlu vůči trupu .

Opakujte 8 – krát .

3. cvičení :

Spusťte se na všechny čtyři s rukama opřenými o podlahu . Nadechněte se a přitom nahrbte záda do oblouku , dokud se nebudete podlahy dotýkat jen konečky prstů . Hlavu mějte při tom skloněnou . Teď vydechněte a záda narovnejte . Hruď vypněte dopředu, hlavu mírně nadzvedněte a dívejte dopředu.

Opakujte 3 – krát .

4. cvičení :

Lehněte si na záda . Nohy jsou pokrčené , chodidla na podlaze , ruce leží podél těla . Napněte hýždě a zvedejte ho , dokud nebudou hruď , boky a kolena tvořit jednu přímku . Vydržte tak 5 až 7 sekund. Dbejte na rovný hřbet a napínejte břišní svaly , abyste neprohýbaly . Hlava , ramena a paže zůstanou během cvičení ležet na podložce . Postupujte pomalu , zvedejte z podlahy obratel za obratlem a stejným způsobem se vracejte do původní polohy.

Opakujte 8 – krát .

Těžko se najde nějaká sportovní disciplína , která v sobě spojuje tolik zdraví prospěšných předností , jako plavání . Především správné plavání v poloze naznak šetrně zpevňuje záda.

Share.

About Author

Leave A Reply