My ženy nakupujeme více, ale spíše za méně peněz

0

Co se přes internet nakupuje nejvíce je často diskutované téma, která nás zajímá. Je to tím, že se snažíme pochopit podle sebekritického pohledu naše nákupní návyky? Zajímavější než otázka co se nakupuje nejvíce, jsou přitom podle nás údaje jako množství nákupů, jejich hodnota či další zajímavá fakta. Předsudky stranou a podívejme se na to, co říkají studie, statistiky a data.

Móda dominuje u žen, u mužů elektronika

Nejčastěji celosvětově na internetu lidé nakupují oblečení a obuv, knihy, elektronické knihy a audioknihy, kosmetiku, parfémy, šperky a hodinky. Ve světě patří k nejvíce preferovanému zboží zakoupenému přes internet i mobily a jiné telekomunikační zařízení. Z elektroniky roste zájem o segment „bílé zboží a domácí spotřebiče“. Muži kupují více právě elektroniku, mobilní telefony, auto-moto doplňky a autopříslušenství, software a hardware.

Ženy nakupují častěji a více

Další studie a jejich výsledky hovoří o tom, že ženy nakupují na internetu častěji a více než muži. Toto by určitě potvrdil i ne jeden slovenský nebo český provozovatel internetového obchodu.

Dražší věci více nakupují muži

Muži však nakupují častěji dražší věci, kdy suma nákupu přesáhne tisíce korun. Zde se jedná spíše o elektroniku a mobilní telefony. Z pohodlí domova se jednoduše vybírá i nábytek, který je tak také poměrně často nakupovaný.

Ještě pár zajímavosti na závěr. Vysokoškolsky vzdělaní lidé nakupují v porovnání s ostatními více knihy, lístky na různé akce, letenky, cestovní zájezdy, nábytek, vybavení domácností, finanční služby, pojištění a také vzdělávací služby. Co se týče nákupů, na Slovensku kraluje nakupování ve výprodejích, akciového či jinak zlevněného zboží. Stejně je tomu v kamenných obchodech, ale i na internetu. Pokud nakupujete přes internet, na stránce https://www.kuponyzadarmo.cz/ nebo http://www.slevovy-kod.cz/  se sdružují kupóny na slevy do stovek českých internetových obchodů v podobě slevových kódů, různých akcí, slev, výprodejů a dalších výhod k nákupu.

Autor

Komentáře k článku