5 cviků pro sexy zadeček

0

Ze všech stran na nás koukají fotky pevných zadků. Pojďte se podívat, jak si zlepšit tvar pozadí, aniž byste musely spěchat do fitka, běhat v bláznivém oblečení okolo domu, nebo plavat kilometry týdně. Cvičení zvládnete doma, a bude mít efekt, to si pište!

Zatáhni zadek!

I vy jste měla v tělocviku na škole bláznivou učitelku, která neustále dbala na správné držení těla? Dnes byste jí možná za její přísnost poděkovala. Na rozdíl od většiny svých vrstevnic stárne pomaleji a s noblesou. Lepší tvary pozadí si zajistíte jednoduchým zatínáním hýždí. Postavte se, zatněte břicho a zadek, počítejte do pěti, vydechněte.

Po schodoch

Oldschool hit od Richarda Müllera oceníte při formování vašeho pozadí – vyběhněte několik pater, která opět seběhnete dolů. Každý den, svižným tempem, a výsledek uvidíte za pár dnů. Možná zaslechnete i štěkot smutné kolie.

Zanožit!

Čekáte, až se vám ohřeje večeře? Tak šup na čtyři, ruce i nohy musí svírat s tělem pravý úhel. Nádech, s výdechem zvedněte jednu nohu a 5x zakmitejte vzhůru, výdech. Nohy prostřídejte. Obě nohy zapojte do cviku alespoň pětkrát, výsledek uvidíte už po pár dnech.

Kdo chce pevný zadek?

Jedeme na mírné podřepy. Zde nezatížíte kolena, ale perfektně si procvičíte hýžďové svaly. Mírně rozkročte nohy od sebe, zhruba do úrovně šíře ramen. Nádech – jděte dolů, do mírného podřepu. Nezapomeňte mít zpevněná záda i břicho. Výdech – vracíme se do stoje. Dejte si alespoň 10 opakování.

Pohoda na zemi?

Lehněte si na záda, pokrčte nohy, rozpažte ruce. S výdechem zvedněte zadek nad podložku, a chvíli vydržte. Opakujte alespoň dvacetkrát.

To je ale příjemné počtení, že? Ale při čtení se s vaší postavou nic neděje. Je na čase začít! Vytrvejte ve svém každodenním úsilí, i vy můžete mít nádherně tvarované pozadí!

Zdroj foto: https://pixabay.com/cs/photos/zadek-žena-postava-štíhlost-dieta-2871304/

 

Share.

About Author

Leave A Reply